special listening: reverse neighbour lsk_2000

User lsk_2000 is one of my reverse neighbours, so I also listened to his music:

Interestingly, when I "played his library" I skipped more tracks, but:
his two radios (recommendations radio + mix radio):
  • I did like, very much

Here is the list of 43 tracks that remained in my ear :-)
  • basically: Chinese + instrumental tracks



杨宗纬 — 凉凉
雷光夏 — 造字的人
Frédéric Chopin — Minute Waltz
王若琳 — 被遺忘的時光
陳柏霖 — 我不會喜歡你
弦子 — 第三者的第三者
范曉萱 — 深呼吸
Immediate Music — Fatum Plebis
蔡健雅 — 無底洞
老狼 — 同桌的你
Immediate Music — Novus Arcana
許哲珮 — 滴滴滴
張懸 — 關於我愛你
Hans Zimmer — Message From Home
魏如萱 — 好嗎好嗎
蔡健雅 — 雙棲動物
蔡健雅 — 如果你愛我
許哲珮 — 你在我心上
杨宗纬 — 凉凉
許慧欣 — 愛情抗體
S.E.N.S. — Magic Warriors
梁靜茹 — 不是我不明白
孫燕姿 — 天黑黑
許茹芸 — 独角戏
S.H.E — 迫不及待
梁靜茹 — 每天第一件事
張懸 — 南國的孩子
LaLa Hsu — 失落沙洲
林憶蓮 — 夜太黑
陳潔儀 — 喜欢你
徐若瑄 — 狠狠愛
梁靜茹 — 失憶
莫文蔚 — 慢慢喜歡你
李健 — 异乡人
張敬軒 — 天才兒童1985
溫嵐 — 藍色雨
杨宗纬 — 其实都没有
許哲珮 — 气球
楊乃文 — 離心力
孫燕姿 — 开始懂了
丁噹 — 幸運草
梁靜茹 — 宁夏
Two Steps from Hell — Victory

Comments